maximum - hjärta
kan ingenting göra än att låta tårarna falla för ingenting håller, det vi lovat varandra traskar runt på samma gamla Söder och dyker du upp blir det bara samma gamla kalla möten .. jag vill kunna berätta vad jag tycker o tänker jag vill prata med dig glatt men dysterheten bränner förlåt om jag inte kan ge ett leende på läpparna det har blivit alltför mkt grubbel sent in på nätterna o jag har kommit underfunn med att vad jag än säger kommer jag aldrig gå en dag utan saknad efter henne vill måla bilder men det går ju inte allt jag har kvar är ensamhet o gårdagens minnen jag hade satsat för att vinna men försatte mig i nattsvart dimma.. Har gått igenom så mycket att minnena tär på mig jag vill skunka ner i jorden för jag är så innerligt kär i dig du kommer nog aldrig förstå hur du o jag inte alls är på samma nivå du har glömt o gått vidare trots det vi hade medans jag sitter själv och drömmer om att hålla dig i handen .. jag skulle hållt så hårt, aldrig släppa taget en ständig dröm då jag vandrar själv i staden jag vet såklart att inget varar evigt men att inte försöka alls lär väl ändå inte ha nån mening? men jag kan inte klandra , då jag sorglig nog begick misstag, innan jag ville satsa. så ångerfull och full av förvirring aldrig i tid, alltid för sent eller för tidigt.. jag vill vara med nån som dig under livets gång men du har dina moln o jag kan inte skingra dom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|