Min feta diss -helt oseriös-
Skrev denna diss, har aldrig skrivit rap förut då jag tycker att det suger. Denna är helt gjord på skoj till en rappare som kallar sig fader , som är min bror. Jag är tvungen att lägga upp den, kallas för tvångstankar och vänner som tvingar en. Puss&kram. (Jag kunde förövrigt inte bry mig mindre om vad ni tycker om den)
Du heter Fader men jag är tuffare och luktar inte kadaver. Det här är min diss till dig Herr Fader min, MIN SNOPP ÄR LÄNGRE ÄN DINA HIP-HOPBRAVADER. Medans jag
lägger toys i koma ser jag din mor och jag hör henne roma. Muu klockan är sju nu är det sovdags för sunkiga rappare som du.
Mina rhymes får folk att bäva medan dina inte ens kan underhålla bävrar. Att du rappar med Prendel
är dåligt nog, men att du sen har sex med honom får mig att sakna ord.
Prendel har berättat att du låg och viftade din snorre på hans mammas bord. Jag är bäst, och ja, jag har ett stort
ego, men jag fortlever inte mina dagar genom att bygga lego, och jag har inte heller en låtsaskompis som heter egon.
Prendel är ingen match att battla ut, man hör honom på mils avstånd skrika "skjut en snut, skjut en snut.".
Prendel bor i Huddinge, har hört att det är bra, men får man inte stryk om man har skägg som ser ut som Jafars?
Att han har konsert då det kommer 50 av beräknat 200 får i alla fall mig att undra. Är han verkligen bra på att YR
rappa? Jag hörde i alla fall ingen under konserten som stod och klappa.Jag slaktar horungar, jag har ingen spärr,
toys som du borde inte få reppa YR!