Martiin - Sjukt Borta
jag sitter på mitt rum & tar antidepressiva medel säljer mitt liv, nån som ger en tjugokronors sedel? livet går bara utför som frittfall på skara sommarland detta är inget olycksfall allt har klara samband musiken står på & jag ligger medvetslös har aldrig fruktat döden, jag har aldrig vart nervös har varit borta två veckor men det är ingen som saknar ska släppa kontakten med alla om jag nångång vaknar önskar att jag kunde göra något med mitt liv hoppas jag snart vaknar för denna tiden har varit intensiv en ruskigt kall och mörk natt & snön faller från himlen reser mig upp & tar en spruta,ohshit, jag är verkligen galen går utanför min dörr det första jag ser är ungdomar vissa röker hasch & andra har obotliga sjukdomar det är inte så tufft att misshandla & röka på nån gång åker du på det,du hinner inte slå, svårt o förstå? då kommer du ångra dej som jag inte gjorde för jag fortsätter som jag verkligen inte borde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|