illusioner om illusioner i verkligheten
Sömnlösheten sätter sina klor & djupa spår i ögonvrån drömmer om skönheter men hallucinerar om öppenvård Jag är ett öppet sår, en psykolog sa - jag vet inte hur du mår återbesök för att söka förståelse men att dom inte förstår att verkligheten trängs undan & illusionerna går i bruket människor, suddiga figurer av allsmäktiga gudar lever i nuet Rätten att må bra är stulen & det är omöjligt att fånga tjuven Allt är som klippt och skuret för att återuppta alla missbruk Är det mitt fel eller är det pga samhällets missar man blir sjuk Doktorn´s ordiantion är lev & njut! hur gör man, säg mig hur! Lever i ilska & besvikelse instängd & skyddad av min sköld & mur Hjälpen börjar bli meningslös precis som livet så skjut salut För ännu en gång har en soldats framgång kommit och gjort slut Dagens dag är vilseledande & i en skepnad som tvivlande på överlevnad är det med all säkerhet över i mogonens lidande Det är med en överdriven ironi jag lägger vikt på allt skinande Kritik uppskattas som alltid! Ta gärna ut rader som var bra/ mindre bra/suveräna/katstrofala
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|