ett brev till mackan (från snömannen på Hall)
inga problem, här har du hundra släng, hundra spänn min vän det kostar betydligt mer än hundra spänn att utmana mig live inför dom andra snömannen äger och du har tydligen inte fattat vänd dig i så fall till Goodfella kanske du får det bekräftat häftig låt titel, gul&blå, och snart ska jag förvandla ditt ansikte till dom färgerna kanske kan ge dig mer än hundra spänn om du kryper på alla fyra och ropar mitt namn så högt du kan för alla tjejerna (haha) jag har det fett bra, dricker Don P medan du springer runt på södermalm och tigger om en brajbit på 3,5 gram snömannen är din värsta fiende och kom ihåg mitt namn 136 söderorten där jag bor kom och kriga om du kan (fuckin cunt) jag är ärlig rätt igenom och har aldrig gillat ditt band och din bror mingan ska fan få honom och försvinna som linan har kickat stenhård ända sen ni kom ut ur slidan ni är mina hundar och den låten gavskrattade jag åt på fyllan din karriär är över lägg tillbaka mikrofonen på hyllan är du snäll snömannen den 24 årige gangstern är en riktig rebell dessa verser är personligen till dig direkt från min cell på Hall isoleringen nummer fem fiende eller vän, kalla mig för vad fan du vill din råtta
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen
|