Mr_Noodle/ Rim is the Shit
Rim is the shit bäst ni för anteckningar/för här kommer killen som är motsägelsefull som brandsläckningar och kallsvettningar sant eller falskt: ge mig ett beat och en diskjockeysampling och jag tappar fattningen som vid en ishockeytackling? jag är han som går till fysiken och blandar farliga kemikalier och spränger hela skolan precis innan det dagliga seminariet och efter skolan på min fritid bränner jag kyrkokatedraler gör bokbål på psalmböcker och jag tänker ta fyr på vatikanen jag går genom tid och rum och skapar tidingsartiklar medveten om att superlativen haglar som istidspartiklar kliver in och saftar, är världens största vindruvekrossare och spolar bort eran skit med nednötta vindrutetorkare släpper dynamit man kan inte nåt viktigt som antända kanonen det är så att jag har slarvat bort hiphopanvändarhandboken jag brinner,om någon släcker mig får dom indirekt en utvisning för jag står bakom en brandvägg som norton internet security jag säger så, men återvänder om en stund till vardagsbestyren som är lika grå som våtservetter och en sunkig matsalsbelysning
http://www.myspace.com/noodlestyle
|