knork - rötmånad
fick lite blodad tand av kammels megaflerstavscypher så jag scribblade fram en rimbaserad vers...tänkte att de kanske finns någon där ute som diggar lite ordbajs helt utan mening... jag markerar alla rim, och alla "nästanrim", eller vad man nu ska kalla dem... jag har åtagit nöjet att sparka dig till gårdagen sårbara stackare som gråter efter två rader vill bara påtala , att jag är smågalen du är gammal skåpmat , stå kvar och bli blåslagen smaka tårgas ! snaran blir åtdragen du lämnas själv på en gågata i kåkstaden vaknar svårt skadad i en fårhage , elen påslagen och en tårtspade rakt igenom tånageln inte så fager när du grillas av demonbarnet uppercuttar så du skär igenom ozonlagret spring för livet! nu kommer bråkstaken göra dig till måltavla när han kastar båtshaken tar dig tillbaka några årtal till lågstadiet mobbar och fryser ut dig, det blir värsta pådraget lär ha flax som blåhakar för efter rådslaget får du svårartade sår och skador utav dråpslaget du skriker som en vrålapa på grund av småsaker och sen ligger du frånvarande i sovsalen såklart att denna varulv är mångalen du må vara levande men livet blir du fråntagen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|