Ger upp!!!!
Lägger ingen större vikt på texterna men blir bättre än flertalet sätter fingrarna på tangenterna & fokuserar inte på alla vokaler flerstavelser, har min egen stil och följer inga mallar som andra men det händer alla, man sitter i en svacka & inget går att rappa all fantasi är borttappad, soppad under mattan & kan inte fatta som afasi kan jag inte utrycka min ilska & besvikelsen mattas allt blir nattsvart & jag kan inte andas, allt ändras & granskas bländas av tankar av mord på varandra med ord som stammas blickar till tiden som den ammande, skrikande & rödflammande kände skam som ung man, dum som brann & försvann i dimman skapar meningslösa meningar som ändå ingen kommer minnas Försöker fylla dom tomma raderna................................. ........ Känner bara tomhet, blomman som blomstra vek sig blekt ner kanske fegt men ser bara ensamhet, vänskap som inte ger mer än brutna löften, tomma hot och den abnormt sjuka slutscenen Där jag sliter av mig skallen och ger upp för den ljuva friheten Kritik och sånt uppskattas...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|