Glöden kvar
Jag har i allafall kvar glöden, den kommer jag aldrig mista För den föder kreativitet, därför kommer jag alltid rimma Skapa rim och ordvitsar, nått nytt och otippat, lite småroliga I verkligheten är jag en av dom blyga och fåordiga Men med mina texter talar jag till världen Jag vill väl jämt, men får räkna med en viss missuppfatting Några kanske tar illa upp vid min smutskastning Av samhällets ovärdiga, såna som skor sig på andra Och sådana som inte är trovärdiga, Jag bor själv med mamma, jag har inte stor keps och halsband Kallar mig inte hiphoppare, har aldrig suttit på någon anstalt Det värsta brott jag begått är allt godis jag snattat När jag var liten och dum, nu är jag sliten och lugn Och är en vanlig ungdom som dricker mig full Är ingen utstickare, inget utöver det normala Är ingen annan än den jag verkar vara Den ständigt glada, jag är för det mesta frikostig Och jag lovar, jag tar mitt liv om jag blir stroppig Vill inte verka överlägsen eller arrogant Blir jag bjuden på nått så säger jag alltid tack Och som sagt, jag är inte hiphoppare Men säg att jag borde dra härifrån och bli knockade För jag lyssnar på musiken, jag diggar den Ja nu måste jag sluta skriva, jag måste hinna hem Har siktet inställt på bakåtsträvande hakkorsbärare Sparkar av dom bollarna som badshortsbärande lagsportstävlare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|