Det räcker nu
Texten säger allt. Vers 1: Undrar vart mitt liv håller på att ta vägen. Jag ger allt men det verkar bara vara förjäves. Skulle mitt liv istället vara ett spel, så hade jag förlorat för jag pallar inte mer! Mina problem finns i hjärtat idag, så snälla låt mig finna ett endaste svar. Som ett korthus, av en vind faller jag ner, och jag längtar hem men är det någon som kan se? Vad har jag att hämta här; förutom alkohol och droger samt mina stora snesteg som bara slår mig? Jag vill ut, jag vill bort från denna värld. Men mina ord matas ständigt med spetsade svärd. Det gör ont... Jag orkar inte titta för min plats i livet har jag ännu inte hittat. Snälla mamma, sträck ut din hjälpande hand jag svär; mina känslor står verkligen i brand. Reffx2: DET RÄCKER NU, jag har andats klart; jag måste ut ut till något som har mer att ge än ett slut jag har vandrat på vägen som leder ingenstans måste hitta nåt att stå på; måste finna balans. Vers 2: Ni fattar inte, 50 timmar, trasig utan sömn, Verkligheten blir så luddig, man tror det är en dröm. Öronen susar och spänningar i käken, det enda man vill är att få bort den där värken. Det snurrar i skallen och man håller på att svimma, tanken på nytt, den får mig nästan att brinna. Svettingarna ökar i takt med ångest som kommer aptiten är borta, det är bara lugnet före stormen. Speglar av på pappret för nu ska sanningen ut. Jag är inte den ni tror så sluta fatta snabba beslut Hon som går där med kepsen på sne och ler är inte sån inuti; öppna ögonen och se! JAG SITTER JU HÄR, skakar och med avtändning, snälla gör någonting för det är outhärdligt! Man får stå sitt kast men ni är trots allt mina vänner... Detta är mitt liv, ville bara säga hur jag känner... Reffx2: DET RÄCKER NU, jag har andats klart; jag måste ut ut till något som har mer att ge än ett slut jag har vandrat på vägen som leder ingenstans måste hitta nåt att stå på; måste finna balans.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
|