Störst Bäst & Vackrast - Mortalis
Störst, bäst & vackrast när jag först har fest på min slottsterass lyriska former får psykotiska morgonkonversationer att blockas Djuriska konster och situationer som stoppas av en kust vakt Styr min lustjakt i Indiska oceanen, mitt flyt stillar alla 7 haven Full gas, spar tid... Ni tas ur strid & tillsätts i den tomma graven Jag är så pass vass när jag röker mitt 1:a klass brass på toppen ingen förstår kopplingen som om lamellerna tagit slut i bilsporten Indirekt sa att toppen kan va ensam sen garva vi för han skämta mina ord skapar oro, ratar folkmord & er jävla horor eller vänta.. droppar giftigare än mjältbrand & alla andra kommer i andrahand Skadad hand, märkt av en framtand för så gör man utan skam ni mutar er fram, blir skjutna & stupar som judar i gaskammarna tråkigt att ni fortfarade lider pga transplantationsbehandlingarna jag njuter iaf på en sandstrand & tänker på tiden som brandman Störst bäst och vackrast och är över alla och titel är JAG VANN Shit tänk att jag till och med krossa er när jag låg i barn vagn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|