Grym Bil låt=D
Vår andra text tillsammans, har inte gjort ngra texter själva heller så vi har allså inte skrivit så mkt så d kanske inte är 100% men ge lite kritik nu=) Wahl & hampa tjuvkopplar en bil dom ser på gatan/ Vi hade fått tips av några polare när vi surfade på datan/ När jag var 10 snodde jag min första bil, d va en Ferrari/ I skolan efter det blev jag kallad Racer Harry. Koppla in sladdarna och de var bara tuta å köra / När vi kör full fart på motorvägen kan vi knappast polis sirenerna höra/ 300 på vägen, det är lagom fart/ Detta är skillnad från att åka med go cart . Men jag är van vid höga farter, drog snuten med min Rieju Drac/ Det gick så snabbt att inte ens Ghostrider hann ifatt. På kvällarna brukar vi ha skoj när chaffisen är rattfull/ Vi krockar in i bilarna och säger att vi leker bara kull. Folk kommer fram och frågar: Ey du, får jag köpa ditt åk? Fuck alla dom jag skulle inte ens byta mot en Dröm kåk. Har fått erbjudanden om en och annan fet villa/ Men varför ska man han en sån, dom står ju helt stilla. Det värsta va när nån Nisse kom fram och ville byta sin Toyota/ Jag vet inte, ska man skratta eller gråta? Ref. X2 Nu kommer refrängen som svänger mer än en rondell/ Vi är ute och kör bil både Morgon som kväll. Snuten kan inte ta oss / När vi är ute å kör loss. Inte ens dom på hojen har en chans/ Även som onykter går det som en dans. Vers 2. Plötsligt på gatan ser vi en stor fet älg / Blev skraj, drog i bromsen, och där flög en fälg. Vi måste fixa en ny så vi drar till nått skumt samhälle/ Ser en av våra fiender, ett övergångsställe/ Ser en kärring med rullator och ropar: Skynda dig annars smäller det. Hon va för långsam och miste nu sitt liv/ Men så går det om man inte aktar när vi kommer i vår bil. Tyvärr va d en snubbe som såg vad som hände/ Jag såg han ringa snuten så ja la i bromsen och vände. Utan reggplåt glider vi upp på E4, det går så snabbt att asfalten börjar ryka/ 350 blås, nästan så jag får svårt att styra. För att få ut max har jag åtta växlar på min låda/ Bilen är stor och stark folk tro den går på anabola. Morsan ringer och tjatar om att imorgon e d plugg/ Men jag skiter i det, bryr mig inte ett dugg. Jag ska vara ute och raca hela natten/ Om jag ska sova ska det vara med huvet på ratten. Ref. X2 Vers 3. Jag skulle kunna ta en Volvo Amazon och trimma snabbare än en Lamborghini/ Jag skulle kunna pissa i tanken och ha det som bensin i. Jag skulle kunna trimma och köra en rullator/ Och åka fast för fortkörning på Autobahns gator. Jag skulle kunna ta en Folka buss från 1847/ Jag skulle fortfarande köra snabbare än vad Michael Schumacher kör nu. Jag skulle kunna bryta alla mina ben och vara lika handikappad som ett CP/ Men jag skulle fortfarande vara överlägsen om jag körde i STCC. Vad jag vill säga att jag är överlägsen så lätt/ Jag skulle vinna om jag tävlade rullstolsbunden i Formel-1. Jag skulle köra snabbast i världen även med en Ciao som är otrimmad/ För det ska alltid gå snabbt, jag har fan turbo när jag crawl simmar. Jag skulle kunna få vilken brud jag vill med min brudmagnet/ För ingen i hela världen kommer nånsin göra en bil som är så fet. Jag skulle inte kunna åka lika fort med en annan bil för då börjar delar ramla låss/ Men det händer inte på min för jag har en okrossbar kaross. Jag skulle kunna avsluta låten med lite stil/ Men istället säger jag bara att, INGENTING SLÅR MIN BIL! Ref. X4 wahlen & user
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
|