mr_noodle/sexig session
jag river ut utvikningsbaben från porrblaskan ur tidningstället och klistar den i pannan på kärringen som står butiksbiträde hon rör sig som ett bajsennödig flodhäst eller en enbent forskare men ändå tar hon tar satsen som om hon var en trestegshoppare jag skulle bättra mig men fortfarande luktar jag som en död osthandlare, dricker starksprit och runkar i min ensamhet som en uttråkad skogsvaktare och det märks när jag kommer som när balkongen träffas av kondorer jag är så stor att jag måste köpa luftballonger som kondomer jag knullar allt som knullas kan allt från läskflaskan till häcksaxar och när jag jobbade på cafe brukade jag bjuda på extra salt på äggmackan jag ser ut som en sönderstekt korv för jag har skurit om mig med en fickkniv och det var jag som gjorde begreppet runka bulle till en livsstil jag får inte gå naken för staten så iklädd cylinderhatt och läderhosen sitter jag på dagisgården, snapsar och pillar glatt på sädespåsen det var nära at jag nu glömde berätta om en viktig ståndpunkt som går ut på att jag går hem och runkar till böckerna om pippi långstrump....fan va kul man kan ha....
http://www.myspace.com/noodlestyle
|