Mr_Noodle/ Första dagen i mitt nya liv
Första dagen i mitt nya liv vill känna vart vinden blåser, därför jag fuktat fingrarna jag ska kasta mig ut, dags för mig att lufta vingarna jag vet att jag är redo nu att falla handlöst ut i livet och åter tända dom eldar som nånstans brann ut med tiden men ingen tror på mig, allt från vännerna till främlingar bara skakar på huvet åt mig som om jag var en tennismatch men jag ska visa dom asen, skrattar bäst som skrattar sist som dom gapskratt publiken framför framför en ironisk rapartist efter vinter kommer vår och jag bor i en iglo som smälter och i tron att jag är en "one lucky camper" så reser jag tältet och börjar om från början, japp jag startar på ny kula för levnadsättet jag hade förrut klarar jag mej utan nu kan jag höra fåglarna sjunga och se vågorna rulla jag levde i ett helvete men nånstans vek lågorna undan nu när jag står här, medveten om att dagen är inne blickar jag upp mot solen och höjer glaset mot himlen det här är första dan i resten av mitt nya liv springer ner från rummet och ut genom trappuppgången det här är första dan i resten av mitt nya liv blickar upp mot himlen och drar av mig kapputjongen det här är första dan i resten av mitt nya liv bemöts av ett sommarregn och andas in alla vattenånger det här är första dan i resten av mitt nya liv dags att byta stil och att börja våga bryta is
http://www.myspace.com/noodlestyle
|