spades-mitt shit till er
okay, den här texten, vill jag bara ha konstruktiv kritik på inget annat shit förstått? peace ________________________________________ ____________ Sorry subba men nu skiter jag verkligen i vad whoa tycker/ För nu kommer jag nödrimma, och allt så täck ryggen/ Fuck allt fuck you fuck dom som försöker stoppa mitt skit/ Så kom igen åk runt på era moppar för jag ska poppa mitt skit/ Nu så kommer jag in med rader så giftiga att din stereo dör/ Ni som fejkar och alltid trycker ner, hoppas ni hör/ För nu ska jag trycka ner er till botten och tvinga ner er på knä/ Slicka snoppen nu och säg ”klart för slag roder i lä” som seglare/ Ditt skit kan inte gå mycket segare, din crew? Ett gäng apor/ Tionde bar och jag svär att jag ska käka upp dina tarmar/ Whoa står o garvar dra åt helvete nu din jävla fitta/ Gör som jenna J bara gå o spricka, men nu ska jag käka hjärna/ Kickar dig upp och ner så att du inte vet höger eller vänster/ Vad är det pallar du inte längre jävla mjukis dra härifrån nu/ Fattar du?, du kan inte längre battla mig för jag är nu elit/ Så dra in o gråt på toan för du palla inte mer skit, eller hur?/ ________________________________________ _______ ska fortsätta på den när jag har ork och shit
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|