Internetgangsters
Jag slår dig så hårt över käften att du tappar hakan Så dina smällar är knappast något jag kallar slagkraft Yo, jag är gangster, har pistoler, knark och brudar Kommer in överallt till och med i grannens fruga Jag är cool, för jag skjuter gangsters som sprutspetsar Min kuk är stor, bruden jag knulla igår fick känna på buksmärta För visst är det grymt att rappa om sex Pågrund av att man har något gammalt komplex Som beror på sin såkallade stora balles omkrets Men det är inte mitt fel att dina klasskompisar skrattat åt dig Och visst är det grymt att skriva texter om knark Tills man märker att näsan växer som fan till slut tror man själv på berättelserna Och ignorerar totalt effekter som texterna haft Man blir en internetgangster, man brinner för sajten Där man för första gången kom i kontakt med hiphop Den var först ful, men den hinner bli vacker Världsbilden ändras, tjejer blir slampor och knark blir tiptop Man funderar ut en sorts vinkel på rappen Med idoler som Ken ring och 50cent slår det slint i din skalle Och du hotar folk, admins när dina trådar tas bort Du hotar folk, när du märker vilken dålig kritik låtarna fått Jag har bara ett råd till dig, sluta skryt på din förortslang Det spelar ingen roll vilken person du träffar Du har ändå mött din överman
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|