Loco-Chaos & DoktorDöd - Varning För Barn!
DoktorDöd Har inga stadiga inkomster // inte heller något jobb, inget hem, så jag begraver mej själv räknandes årsringar uppi kistlocket Du kan inte vinna ett piss ens om det var urin på dina vinstlotter Resultatet av spriten och hiphopen? DoktorBög & Christopher! Jag har sett Det Femte Elementet, me'ns du glor in i radiatorer med discolampor flashandes i taket, sällskapad av kaxiga horer och andra äckliga fittungar som föredrar ölflaskor alkoholfria å får fontänorgasm av knastret från en dammig grammofonskiva Så jag slår härmed nävar i bordet, DD är säkrast på jorden KSH värnar om orden, medans du fortfarande tränar in gloser Hjärnhalverna mina är värda miljoner, kan räkna med tronen ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .. ... ... era jävla horer Loco-Chaos Doktordöd och Christopher.D, vi tar klivet ur slummen och bullar upp oss... som ett konditori utan kunder haha du blir slagen hårt/ och jag står och skrattar medans Charly tar av sig brallorna och knullar dig bakifrån visst, charly är homo, men detta är ett hopkok som en kokbok inget mordhot, men när du ska sätta "fart" så luktar det ordbajs öööh.... äh vafan, ditt huvud möter en kofot, och har äntligen hittat ett coolt ord att rimma på motsols, när jag stegar in som storfot nu har jag ont i magen, but guess what?!?! jag skiter i de och detta är bara ännu ett släpp av meningslösa skriverier jag är mr. x som gångertecken, så det är bäst du håller käften jag kan skriva hur dåligt jag vill, men är fortfarande 10 gånger bättre än dig.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|