Jennniiie <3<3<3
du får mej att känna mej speciell och får mej alltid på bättre humör/ tjejen du så fruktansvärt söt, så jag vill suga upp dej med mitt sugrör/ Jennie, du är sötare än coca-cola, och jag saknaden är enorm/ du kom in i mitt liv, och tog mitt hjärta med storm/ du ska vara i bulgarien i 2 veckor,har som tur är, bilder på dej/ hitta nu ingen kille i bulgarien, som är sötare än mej/ jag sitter här i uddevalla och kommer alltid vänta/ du är ängeln i mitt liv, det bästa som har hänt ya/ just nu sitter du på flyget, och är jätte nervös/ när du inte är hemma, är jag helt sysslolös/ jennie du måste komma hem snart, jag saknar dej min lilla tös/ när jag såg dej för första gången, jävlar vad jag rös/ min lilla flicka du är bäst på allt,vill bara hålla fast dej/ frågan är om jag vet nått om kärlek, det kanske är min grej/ Wiie, duvet, bajsigt som du säger:D nu äre slut på dom fina orden/ men du, en sista sak... Älskling du är vackrast på jorden/ Till min en tjej som är på G (: ... Jennie <33 kommentera gärna (: peaceT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|