Johan - Jag kan vara perfekt (om jag vill)
Det jag målar upp bevisar att man inte behöver vara en konstnär det handlar om namnet...Så egentligen har jag inte slagkraft nog att skriva den här texten. Men jag gör det med mitt brinnande hjärta som bankar i handen. sluta att skratta, utan att fatta jag heter Djureri, du kan bara inte uttala namnet jag skulle kunna skriva texter som du skulle gilla men tyvärr kompis, jag har slutat att rimma jag skulle kunna skriva att din mamma blev bazzad i arslet det är ju skitroligt, men tyvärr.. jag fattar sarkasmen (insert smilie here) lyssna: Djureri är ingen människa, så sluta vara sentimentala och känsliga kommentarer om min text ger mig bara självdistans våldtäktsmännen tänker visst på konsekvenser för på whoa framstår hagamannen som en hjälte propsa nu hur jag rimmade så kan jag återgå till att skriva texter som jag gillar själv och jag tänker inte ta det tillbaka ska det vara battles så ska det vara på gatan jag slutar inte för än du får det i huvudet jag skriver för mig själv och inte för en fårskock där ute "We will have more news after this commercial world" P.S Jag kommer nog att rimböga igen...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|