DoktorDöd - Jag tar semester nu, slyna.
Du må va den mest dummaste subban som jag skuffade undan för att du bara lappar till ekorrar, me'ns jag puffar upp skunkar Du drunknar i suckar när dina texter präglas duktigt av homofobi och skyller det på nån jävligt galen anledning som ett lokomotiv Finns ingen väg ut när jag väl har satt alla brandtrapper i brand och bjudit på en dansk... jag menar, fransk skalle, som Zidane Folk tror dom kan sänka mej med krystade ordval som Bögjävel men söker ni nån att avreagera er på, så köp dej ett klösbräde Ärligt, varför skulle jag bry mej? Jag fortsätter snusa kaffesump och hånflinar som fan när jag ställer och styr, som en gaffeltruck Så här har ni era mongon, ännu en positiv text till alla slappfitter som ser på "Doktorn kan komma!!" ...sen kom jag dej i ansiktet Folk hajjar vibbarna, men blundar och försöker hindra trycket för mej som är fet nog att ha 5 insatsstyrker i mina snickarbyxer Ögonen himlar mycket, för alla toys kom som en insektssvärm det är även de som ringer KO för att funnit en fot i sin fingerfärg Dessa dyslektiska jävla skitungar som sitter och hatar ibland: se DåcktårDödds taktik; Slå dom som inte kan stava sitt namn! Så bli inte förvånad om du en dag plötsligt blir skallad av homot för att du leker Gud - men framkallar fan inget annat än foton Nu ska jag ta mej ifrån mitt internetberoende och ta lite frisk sommarluft och plocka blommor... tror jag. Kommer inte droppa så mycket framöver heller, men hej!, den som väntar på något gott... kan dra åt helvete. Och för er som skulle vara med på texten: en annan gång. Fredelifred! /DoktorDöd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|