Maximum - Så sant så..
Mina egna vägval är de som punkterar mina hjul En misslyckad kärleksskildring på livets vita duk Har försökt så hårt att lära mig konsten att låtsas om men varför ska man sträva som om toppen blir nånsin nådd? För vad vi än gör så slås vi ned, nåt dåligt sker hjärtan brister, smärta vinner & bärda minnen gör att jag åker ner mitt hopp är ihåligt nu som ett jävla kranie efter att jag har agerat sämst i bästa senariet simmar runt & försöker att inte drunkna här i livsakvariet förfrågningar dyker upp men läggs åt sidan i mitt stilla stadie frågor ska ställas, gåtor ska knäckas lågor ska tändas & släckas .. du har sprungit förbi medans jag är stillastående tanken på nåt annat gör mig bara illamående För vad jag än gör kan jag aldrig springa ikapp hinna ifatt eller gottgöra förstörelsen av minnen vi haft för jag har ju inte orken och ångest hemsöker jag vill ditten o datten så jag brottas med ödet.. Hur skiten slutar upp utgörs oftast slumpmässigt Väntat länge på att fint väder ska komma till undsättning men det är svårt att lägga stress åt sidan när ens regn faller ner Och det är svårt att bygga rätt när man tappat en del.. ..Men ett beteende så passande kan vrida världsbilden Och ett leende så vackert kan vinna över stjärnhimlen Så sant så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|