mr_noodle and the mafakka cadier sümmer
cadier: Sommaren 2006 blir cadiers nästa steg // Att skriva texter battla och öva mer och mer // att softa med friendsen ,allt är chill allt är lugnt // Sätta på ett beat och hooka upp nåt tungt // Det är livet ,att sola bada på en sandstrand // ungdomar vi chillar, gamla buggar till dansband // Det är fett det här, man kan bara vad sig själv // Vakna när man vill, lägga sig sent varje kväll // Sommaren är här igen , alla är glada och nöjda // Söndag Dags för fest igen nu ska glaset höjas // tjejer över allt ,blir alltid ett kap// Sommar kärlek är bäst då blir alltid nån glad// så alla data nördar häng me ut för nu blir det soft // sen så möter ni en tjej och ni får total chock // Tjejerna blir vilda ,blir alltid mer en ett strul// Föräldrar kommer sen så får du utegångsförbud // mr_noodle: det är inte ens augusti än men jag är redan rödkokt som en kräfta glider runt på stranden och man kan lätt känna ölos från min väska jag värmer upp på stranden för kvällen för det är varmast i solen för att sedan bege mig till festen som slutar med att nån bajsar i poolen jag ser en fin goja, går fram till henne och söker kontakt men men hon kollar bara konstigt när glassen i min hand blivit en pöl på marken chips och öl och snus har nu på sommarn blivit min läskiga matvana så det är jävligt tungt just nu att resa mig från mitt svettiga badlakan halvakna brudar överallt, klart att vi håller koll på dem tills det är dags för oss att visa upp oss på beachwolleyboll courten att min fotsvett är som bortblåst är det bästa med flipflops mitt liv stavas sommar, brudar, fotboll, festa och hiphop vattnet är iskallt men när jag pissat i det är det aningen varmare plötsligt känner jag hugg i magen behöver något att fylla tarmkanalen med och allt följer planerna, jupp det är alltid samma visa att vi drar från stranden och förfestar på våran stammispizzeria
http://www.myspace.com/noodlestyle
|