Giggen och durlind ;) nattshaffs så de svänger:P
Giggen och durlind lite nattshaffs:P vi hade inget och göra klockan va 23.30... vi satte oss på msn och babbla på lite via rim och shaffs:P här har ni resuöltatet:P hehehe inget samanhang men men så de går efter långa hårda dagar på jobbet:P Giggen ey jag öppnar nåra rader oh klappar på din kind// jag skiter i nästa här har ni durlind// durlind säger wiiiggeriwow och sen bakeribacka // håll käfen annars kommer giggen och lackar // giggen ey jag flippar nåra rader tjugotre punkt nio// så släpp skiten ni kallar metal och dio// för jag orkar inte med massa skrika stön och stonk// fuck this shit, kom gärna tillbaks imorn// eller skippa ditt svarta pick pack läder och konstiga skor// den ända du får sätta e min gammel mormor// massa wiggediwaah och jävla massa hoe// se på durlind när han fuckar upp whoa// Durlind jag säger whoa hit och dit, fan de stinker lite skit// att få lite bra kommentarer fan skulle de vara en merit?// komma på mig när jag spottar och droppar de fett// jag får dej att undra skulle du fortsatt i ballett// för ärligt talat med en tyst minut så skulle jag knulla whoa// jag ger er stock precis som med hoes// för det enda du får är att dra ett rull ner för backen// du är dödad som i irak när bush skicka bombattacken// Giggen ite mer seriöst, med slyner kuk oh svälj// sätter handen i brallen oh leker me mitt kukfläns // tänker på alla brudar som står utan för min dörr// pumpar mina låtar, fan de va bättre förr// när jag va tvungen att kämpa för ett knull// nu faller dom som löv när jag lägger dom omkull// skriker som fan, ja säger tyst du e en hora // hittar inte sista raden så jag roimmar me förlora// Durlind bitch slyna hoe jag säger vad jag vill// för jag äger dej och får gör allt och mer därtill// ni rider mig varje kväll medans jag checkar tvn// och dom nya svimmar alltid första gången dom ser den// för ja den va lite stor eller jag menar jättestor// ingen är som mig när de gäller pimpa horor// giggen från alla våra bitches till grabbarna på gatan// som sliter och knegar, jobbar hårt som satan// trött på alla jävlar varor kunder och skit// "får de lov att vara nån hjälp" ey fuck it// jobbat 53 timmar på bara fem dar// medans chefen snackar luren. oh jag står oh skämtar// men lönen e la bra jag har dubbel efter åtta// efter elva långa timamr fan jag kan käka en dö råtta// Giggen från alla våra bitches till grabbarna på gatan// som sliter och knegar, jobbar hårt som satan// trött på alla jävlar varor kunder och skit// "får de lov att vara nån hjälp" ey fuck it// jobbat 53 timmar på bara fem dar// medans chefen snackar luren. oh jag står oh skämtar// men lönen e la bra jag har dubbel efter åtta// efter elva långa timamr fan jag kan käka en dö råtta//
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
|