rallmaN - En dröm
rallmaN - En dröm Intro 4 bars : Jag drömmer mig bort till en annan värld // där stenarna är guld o john blund är min värd // Jag tittar i spegeln men ser ingenting // men känner tryck av en hand som passerar min kind // Vers 1 Skogar blir till hav o stränder blir till hamn // kraften bara samlas till en klump i min hand // känslan i mig byggs upp o ja blundar o ber // ja springer mot ett ljus som ingen kan få se // ja tittar i spegeln men fortsätter gå // ja går över alla gränser så att inte nån förstår // tankarna blir smartare o ja känner mig på // jag vimlar runt i min hjärna som en dunderiridå // john blund kikar fram o viskar i en glipa // sen försvinner han fort ser bara röken av pipan // jag ligger i sanden med min kikare av guld // som hittade på vraket i dom sjösjuka haven // stenarna blir till guld genom kraften i min hand // jag vill stanna här för alltid i mitt egna lilla drömland // jag tog en näve guld från den sjumila stranden // men vaknade besviket med kattguld i handen // Det kommer mera! , ge kritik, kan tillägga att jag har ett riktigt najs beat till denna :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|