Fruktlös Fluga/Mr_Noodle
Fruktlös Fluga slå på strålkastarna och dra isär välkomnsridån och jag tar ner hela skiten till en gräsrotsnivå jag känner mig mer sliten än min gamla mobiltelefon och har mer att leva upp till än boris beckers son mitt hjärta är krossat i fler bitar än granatsplitter och det kan inte läkas ens med tusentals utav bandagebinder jag känner tomheten, för mitt eget liv har jag äganderätten men vet inte vad jag innehåller, har aldrig läst etiketten min brinnande hunger har nu bytts ut mot en mindre längtan, jag står på en brant och balanserar på mina fingerspetsar så gott det går försöker jag hålla alla onda tankar utestängda, spar dom och skriver sedan ner dom med min gammla kulspettspenna jag trampar vatten för evigt, aldrig att jag finner fastlandet, jag följer mina egna fotspår, befinner mig i ingenmansland, det finns sånna som är iskalla, sånna det slår lågor kring, endel tar flaskan till hjälp, men sånna som jag tar inte till sig någonting jag är långt ifrån kommentarer som -här får faktiskt duktig duga jag har ingen stans att gå, jag är en fucking fruktlös fluga (2*) fruktlösa flugor, fruitless flies en fucking fruktlös fluga kvar som tog sig hit och stannade men faktiskt har försökt ta nya tag slå på strålkastarna och dra isär välkomnsridån och jag tar ner hela skiten till en gräsrotsnivå jag utsätter mig själv gång på gång för psykologisk misshandel, det enda hoppet jag har kvar nu är det ut från klippbranten jag gick in med tron att jag skulle få min andel av kakan men nu i efterhand föraktar jag både samspel och laganda jag ger er ingen nidbild av världen som internet explorer, beatet är musiken till min text som är det indirekta accordet törstig hukade jag mig för att hämta vatten ur den djupaste källan, var långt inne på upploppet men stupade vid målremsan jag står på K2, över den djupaste dalen och välter ned stängslet, jag åker bil i tvåhundrafemtio och har inget säkerhetsbälte min själ har sjunkit låg,lägre,lägst, jag söker hela vättern för att finna ett substitut till det här överlevnadssättet den krypande övergivenheten präglar alla min tankegångar och har snabbt som vinden förvandlat drömmarna till vattenånga jag är långt ifrån kommentarer som -här får faktiskt duktig duga jag har ingen stans att gå, jag är en fucking fruktlös fluga (2*) fruktlösa flugor, fruitless flies en fucking fruktlös fluga kvar som tog sig hit och stannade men faktiskt har försökt ta nya tag (4*) slå på strålkastarna och dra isär välkomnsridån och jag tar ner hela skiten till en gräsrotsnivå ...jag begärde inte mycket...vi ses...
http://www.myspace.com/noodlestyle
|