Bastii & Mortalis... Memento mori ( horror shit )
Bastii När jag ser dig så blir jag helt arg, men endå rent utsagt överlycklig// Så du vet vad som händer, det blir piskning och sammanlagt könsstympning// Sen så tar jag in dig i ett rum, där du blir överfallen av en rottweiler// Tar ut den, sen så hörs tunga steg så blir du översprungen av hungriga kannibaler// Dom drog av din arm, och jag satte upp den som en skitfin prydnadsak// Och tog ut en av dina ögon och den blev direkt min älsklingsfavoritleksak// Du kan se me högraögat, så jag hoppa o landa på högradelen// Och du blev överfallen av mördarbin, och förvandlades till animalplanetkanalen// Mördarbin som försöker döda deras största människofiende// Medans din brud satt och försökte hålla sitt pokerleénde// Och det sista du får höra är när din lillasyster sjunger gonattsången// Och försiktigt skärde jag på din pung, och tenstikeln slog i marmorgolvet// Ont? Mortalis... Memento mori.. Kliver in med en kombination av bryskhet och kärlek bedriver människorov och betvivlad kyskhet för närhet är full av iver när jag står utanför ditt fönster & planerar Du ser skuggan och vips en sjuk galning attackerar sliter av skuldran och krossar ditt pannben med den tar direkt chansen så jag slickar i mig hjärnsubstansen jag är en stjärna i branchen, klipper av dig halsen & använder dig som ölglas men inte förrän du möglats så jag tar en tång & drar ut dina framtänder & sänder efter dina vänner som våldtas & spolas upp på stränder orkar inte skriva i vilka länder, jag är en läskig jävel som fanta så förvara din själsfränder i bankfack........ det är för varmt för att tänka kritik uppskattas av båda texterna peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|