Du har två rader i hela din text som rimmar, och de rimmar frukansvärt lite och fruktansvärt dåligt och det är två första och två sista raderna, allt annat var ju bara svammel eller? Vet inte om det var försök till en hiphop-text eller inte för det ser inte ut som det. Lär dig flerstava dina rim och för guds skull använd inte "//" enda gången man ska använda sånt är ifall man ska rimma lite luddigt. Jag glider in på bordell/ och jag skriver bara nått För sånna här rader kan kallas allt ut om orginell/ Fattar du? Då kan du använda "/" annars är det helt onödigt. Flerstava är då man rimmar på mer än en stavelse, mer än en vokal. vad som händer/ slag mot tänder/ alltså hoppas du fattar. Texten din som den är nu kan inte ses som bra på något objektivt plan och att det är din första text är inte heller något som rättfärdigar det här, folks första texter brukar inte vara så här dåliga så, du kanske helt enkelt inte har talang för detta och i så fall ska du slösa din tid på annat. Men om du nu bestämt dig så kan du ju se över det jag sa och så. Och för ögats skull, försök skriva någorlunda lika långa rader.
facebook.com/idiomatisk - fan page