Nu har jag kommit lite längre.. Men behöver mer kritik :( Nu sitter vi här i soffan och softar igen och allt är bra, så det ska va/ (så det ska va) Men det är inte alltid så här, denna hemska värld vi lever i är hård, hård mot oss/ (hård mot oss) Den vill bara bråka med oss/ (med oss) men vi överlever. vi överlever dysterheten/ Älskling, vi två överlever denna hemska värld/ Tillsammans klarar vi alla motgångar/ Vi går till mörkrets hangar för att förhandla men dem vill inte behandla oss rätt/ Dem vill bara misshandla oss med sitt mörker/ men vår kärlek segrar över allt/ Älskling, när jag såg dig trodde jag du inte var sann/ En ängel, En riktig ängel här i denna hemska värld/ Det kunde inte va sant, men efter ett tag insåg jag att du var menad för mig/ och nu går vi tillsammans i livets promenad/ (liten paus med go beat) Om inte vi är ihop finns inget/ (inget alls) men tillsammans är vi allt, allt det hemska blir till stoft i vår närhet/ Vi står över dysterheten och klår upp mörkret/ Tillsammans är vi mörkrets värsta motståndare/ Älskling, vi två överlever denna hemska värld/ När vi är tillsammans så är mörkret som en tam retriever/ Inget kommer imellan oss när vi är tillsammans/ Vår kärlek segrar över allt oavsett storlek/ Ibland vaknar du i gråt men jag är vid din sida och du kan somna om/ efteråt när du somnat igen drömmer du om oss i evigheten där vi kan vara tillsammans utan mörkret/ Jag är medveten om att du har det svårt ibland men jag orkar bära upp oss två som du skulle bära upp mig om jag ramlade/ (liten paus med go beat) Ibland känns allt hemskt men så hör vi varandras röst och allt ljusnar/ Vi blir starkare än allt och överallt blir det ljusare/ just nu är det bara vi två i evigheten/ Älskling vi två tillsammans är farligare än uran/ Vi flår allt hemskt och ger dem brännsår/ Då blir allt som går förbi oss blir ljusare/ Allt ordnar sig runt oss och vi blir ett i detta eviga krig mot mörkret/ (Slut beat)