nu då... dissar alla :P eller kanske ? vem vet...
Jag är kompromisslös när det kommer till handling kompiströst för världens sanning om förvandling jag förbannar tankar som vandrar inom skallens pannrum föredrar kollisioner av nävar & orden som förmultnas av jorden begravningsbyråerna tappar miljonerna på styckningsmetoderna och flerstavligt är överskattat som hårda siliconpattar sedvanligt att dom blir ganskaså kraftigt innehållsfattiga Mycket vill ha mer som man brukar säga Trycket för utanförskap vill man ju inte tänka, på Så jag lägger upp statsvetenskap bara för rimmet Fastighetsinteriör som bör bosättas i minnet & nu är man fast i evighetens alla hörn som cirklar jag framkallar skallar i alla hamnar när jag samlar anklar för jag vill stå stadigt när jag pimplar stora starka och man fastnar i kön i väntan på att dö som är horribel jag sår mina frön & sänder efter mina änglavingar som i bibeln feeeedback tack... shibedi shibedi shibedi doo... tell me how the fuck are you?..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|