VilSen kärLek douBle_bb
VILSEN KÄRLEK tjejen jag förlora dig- nu ångra jag alt och vill ha tbx dig- jag har svårt för att glöömma- men lätt för o drömma- om dig för du har fuunnits i mina- tankar varje dag varje sekund- oo minut o timme zemer du kommer aldrig försvinna ur mitt minne sitter ibland och tänker- hur det var för första gången - vi träffas hur allt i mig lättas- jag fick se dig skratta - jag fick se dig le- men tiden gick så snabbt- och du sa snart ska jag åka- jag ville bara hålla om dig och säga- lämnar du mig börjar jag gråta- men jag gjorde det som jag inte skulle våga- jag tog din hand så vi skulle vara ensamma- gick ut med dig såg att det snöa- jag titta in mot dina bruna ögon du mot mina blåa- titta up mott himlen sen jag fråga- kan jag få ge dig kyssen- så jag kan ha det som vackra kvällsminnen- tänkte för mig själv hoppas deta inte blir minnen- sedan du försvinner. men sanningen är att det var jag som försvann- det var jag som inte kunde styra mig- det var jag som inte kunde låtta bli andra- jag var dum för du var inte som dom andra- du var juu det BÄSTA- REF: allt jag har o säga - är förlåt för att jag playa- förlåt för allt jag har skapat jag lova - för o vara den perfecta- men jag var dum och sjunkde som den sämsta- jag svär du kunde vart mitt bästa- men jag tänkte inte riktig noga för jag hade dig inte nära-
Burn bitch cuse you suck!!!
|