jag gillar dig mycket
jag gillar dej mycket men jag älsakr inte dej. om jag inte älskar dej kan du inte vara min tjej om jjag gillar dej mycket finns det mycket jag gillar jag gillar killar också jag har en massa killkompisar som jag gillar för vi chilla gillar att pilla mig i näsan se på tv det finns mycket jag gillar jag gillar dej mycket men jag älskar dej inte varför inte vara ett frågetäken du är smart och snygg och snäll och bra under täket bra mot räcket på balkongen de nkvällen här hittar jag på en rad om när du komm till mig i drömmen men istället vi kan göra vad du vill jag kan sätta på en skiva vi kan sätta på varandrad till vi kan göra vad du vill säg vad du vill göra vi kan kramas och pussas men men lika gärna köra vill du höra mig viska jag älskar dig i ditt öra jag gillar dueter mycket men jag älskar solon fel låt oss istället spela skådespel du gör mig kåt i ett skådespel i två akter för en båt har en för och en akter en låt har takter med flera stycken den här är uppdelad i sex men det är symboliskt en symbol som alkoholrelam med nåt erotiskt man låter sig luras fakiskt är det patetikt man väntar en dag med att ringa för det är taktiskt men taktik är bara skit i mitt tycke jag tycker mycket men det är mycket som jag tycker om snälla söta hör min sång för jag vill inte tycka jag vill känna ren jävla lycka det blir aldrig bra inte äns om vi försöker för jag ha en tjej med svart hår som inte röker så jag får barn med svart hår som inte röker pluss att jag vill ha många barn så det är bar med många småsyskon så du är van men du är fan vegetarian och vill bo mitt i stan jag vill bo på landet och käka köt en gång om dan för jag är en finsk bonde och vet vart jag har mina rötter pluss att du är längre än mig och vet inte vart du har dina fötter å när vi snackar har du ingen aning om vad du snackar om blå som din mamma och pappa så jag tackar dom tack vare dom eller det kallannärhet vet jag nu med all säkerhet att jag borde tänka om tänk om vi fick barn cp tönt canadian gosse cp tönt barn blir jag tvungen att åka till bankok att byta dom min familj är det ända som jag vill skryta om ber mig sluta bryta som om .as if: jag satt i ränstenen och splitta en spliff. kopis plus många minus skaffa dej en svenne i ställe han kan heta linus inget solsken när du är borta inget solsken när du är borta om vintern blir dagarna korta inget solken när du är borta snälla söta hör min sång för du är blond och för lång lyssna nu har jag sagt det mer än en gång vi lovade varandra att inte luras jag kallade dej älskling du kalla mig lurvas
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
|