DrJuan - Allmänt (Diss till Uffelito)
Okej här kommer dissen till Uffelito... Ladys and gentelman, låt oss börja med att skratta // Att tycka dina rim är gryma är att grovt överskatta // Uffelito vad fan är det för jälva nick // Nu har jag dig i min falkblick // Som en pitbull attackerar och sliter jag dig i stycken // Sedan står jag där och skrattar till närvrycken // Låter som din morsa tappa dig i backen när du var liten // Att svara tillbaks på det här är att bråka med eliten // Ja mannen du rappar och rimmar riktigt kasst // "Nej jag är elite, mina skills gick bara på kafferast" // Mina rim ska piska dig till hela ryggen är täckt av blod // Du kommer gråta din jävel, du gråta en stormflod // Alla dina rim är lika med felformulering // Och seriöist mannen... bokstavering??? // Du kommer gråta din jävel gråta pga. mig // Du kommer gråta när jag spräckt din tjej // Och du kan inte klandra mig jag gör bara min grej // Om du vill dissa kan du väl dissa på riktigt // Och om du har något att säga se till så det är viktigt // Inte för att jag bryr mig och mange snubben // Han rappar som han vore värsta korvgubben // Men som sagt tänk över dina rader // Och inse att DrJuan är eran allfader... Orkade inte ge honom mer tid... :P
Chipmod - Chiptunes - Blip Blop :- That's my thing!
|