Djävulen - stick härifrån (diss)
det här är en diss til mangemannen jag bankar på din syrras mus så ring till greenpeace om du kaxar så visar jag det långa fingret som E.T du sitter o darrar vid datorn för jag e kuslig som hästridning du önskar att blir manlig när du tar en tjuvtitt i gaytidning du skulle bara va makalös om du sysslade med karo kari du lyckas lika bra med rap som en datarnörd i akrobatik och din morsa säljer sej och din farsa är en torsk du låter rädd o säger dont fuck with me,,när du och din mamma mäter snopp jag skulle vilja möta dig ansikte mot ansikte du har inge taktsinne och klarar inte av sanningen att du är dålig,,det fattar du inte,din jävla dumbom mangemannen är en kyckling och har fått tuppjuck stick härifrån o kom inte tillbaka med dina bajtade rader för du droppar bara skit o låter som bajsande damer när du rappar,,,, och jag läste din fonky fresh diss mangemannen du har en fattig stil som oliver twist kanske inte mitt bästa precis men räcker för att knäcka honom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|