gick imorse till bårhus- Desdichado
jag vet att den är lång men jag ber er att läsa hela... transporterad av blåljus tas jag till dårhus på grund av min ståkuk gick jag imorse till bårhus kunde inte få nog av den döda kvinnan som jag sett blöda innan, mödomshinnan sprucken död då kvinnan stucken av spruta inte längre känner tukt eller njuta, lukten av kukar eller lusten att skjuta är du tvungen att kalla oss sjuka? det var sent igår natt jag träffade henne betraktade länge hur hon lämnad av vänner ämnad för hämnden gick ensam i gränden längtande, väntande stod jag och kämpade sänkande slaget riktat mot pannan förde kvinnan till marken, hon ville va nån annan sakta men säkert börjar hon stelna klipper tröja och byxor, smakar på ben så lena transporterad av blåljus tas jag till dårhus på grund av min ståkuk gick jag imorse till bårhus hur många döda kvinnor finns det? önskar att alla va mina tänker jag och penetrerar hennes kalla vagina, jag går från slida till slida, flickor får lida fnissande ser jag hennes huvud vicka från sida till sida skönt att slippa höra dom grina och kvida härligt. färdig. ärlig. värdig. stegar jag mot högkvarter ville inte döda mer. transporterad av blåljus tas jag till dårhus på grund av min ståkuk gick jag imorse till bårhus peace
life is a motherfucking rollercoaster so I'm starting to consider the farfarsbilarna
|