Mr_Noodle ....DIRRRRRRRRTY
jag är nere på en nivå där jag leker med damråttor och silverfiskar och borta från verkligheten som en björn som gått i vintervila om någon ställer mig i schackmatt, japp då bryter jag mönstret och simmar uppströms för bara döda fiskar flyter med strömmen jag beter mig allt för ofta som en färgblind analfabetiker, springer runt och bajsar ord på bilar bara för att sabba lackeringen jag är han som känner henne som vet vem som skickat en ubåt för att döda sin kompis kusins farbrors fru för att hon strippat på julbord jag vet att festen DOG UT sen jag STACK, klart ni DRAR hem tårögda och gråter ut för mamma som karl martin dahl jag får inte gå naken för staten så iklädd cylinderhatt och läderhosen sitter jag på dagisgården, snapsar och pillar glatt på sädespåsen har ett psykoliskt övertag på samhället för jag är fullast i stadsdelen, anordnar älgjakt på balkongen och har lösa hundar i kvarteret om du väcker mig och snackar skit lär det smälla frukostrasten om du ens kommer till jobbet då jag eldat upp busshållplatsen
http://www.myspace.com/noodlestyle
|