En i mängden som hoppas sticka ut
Jag är förvånande att se så många känna sig så keffa Jag har alltid haft en uppfattning om att jag är den enda Jag vill dela med mig till någon med samma lopp i lasset Men det är klart sånt här tar man inte över en kopp med kaffe Men ju mer insikt i mig själv ju mer smak av min sanning Här började jag försöka vända på mitt liv och ta tag i allting. Men gled in i en djup depression och fick panikångest men kämpade på och gömde mig bakom en hatisk hårdhet Tänk att aldrig mer bli sviken, aldrig mer va dålig Göra bort dig och skämmas över den du är det är så sorgligt Att aldrig mer ha eller skapa några problem. Vi lever i helvetet där vi gråter över alla små fel Men utan hat finns inte kärlek utan skam finns inte ära Utan livet i behåll finns inte de ditt hjärta håller nära Det tar en ingenstans, kan aldrig komma med någonting bra Det finns alltid en ny chans du kan och som du ska ta Jag vill inte vara den någon ser ner på, så jag ler lågt och försöker glömma den dagen då vi blev två vet int evad det är men nåt är det :S
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|