Djävulen - 5 augusti
vi packade bilen o drog iväg för vi skulle campa på stranden somna i vårt fina tällt hållandes varann i handen men jag visste inte att det skulle bli ditt slut jag trodde att denna kväll skulle blivitt kul vi satt vid brasan och jag tittade in i dina ögon öppna munnen o viskade in i dina öron du är min kvinna o kommer alltid finnas i mitt hjärta och du svara med,, vill alldrig lämna dig, du är den ända killen som jag älskar jag kommer alldrig vara otrogen och jag hoppas att du tror på mig plötsligt såg vi några komma gående längre bort dom kommer närmare, får syn på min flickvän o säger nått och dom börjar skrika kolla på den svarta horan den ena hoppar på mig o slår mig med sina starka knogar mot huvet och plötsligt blir allt svart som natten en stund senare vaknar jag till, sen ser jag nått flyta runt i det kalla vattnet jag ställer mig upp å går fram för att se vad som flyter hoppas det inte är vad jag tror, men det är det o jag ryser hon låg där blodig och ljus i ansiktet med blå läppar jag hade nån men plötslig stog jag ensam,,började känna den råa känslan ,,efter hämd,, förut var jag med dig o det kändes som jag va i himmelen men nu har allt förvandlats till ett helvete står här med din kropp liggandes i famnen så brukade vi ha det ibland,,,fast den här gången står jag upp o du har blod som rinner ner mot stranden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|