Rapdude - Puss Och Kram
Puss och kram Intro: En liten fantasitext bara haha Vers1: Vaknar upp på morgonen för tjejen skriker och gapar Blir nerknuffad från sängen och tjejen river och klagar *Städa vår lägenhet* Det är min lägenhet Du betalar inte hyra och jag är inte din ägodel Fortsätter du klaga ska jag ge dej din livs största omgång Jag arbetar hårt men får inte sova ut en söndagsmorgon Och du ger mej inte sex hur ska jag klara mej Du tänker bara på dej själv faan vad jag hatar dej Jag börjar tröttna på att tvätta dina underkläder Och att spela din toffel efter dom dumma grälen Jag sätter mej med camsex och tar en cigg Laddar upp med runkpapper men vill ha ett ligg Får inte dra ut med grabbarna på en grabbkväll Så du ska ut härifrån för jag är trött på allt gnäll Du har inte ens rakat dej så tro inte att du duger till brud Din enda billjett för att få stanna är om du suger min kuk Ref: Puss och kram hej då jag vill inte se dej igen Lust att dra härifrån du ska vara ute ikväll Underbart om du går för det är slut nu min vän Du är inte min flickvän så stick nu bitchen Vers2: Packa dina väskor och var snäll att lämna mej Glöm inte dina trosor och tro inte att jag älskar dej Har tröttnat på dina klagomål din omogna bitchballe Har hört att du knullat runt din otrogna fittskalle Varför klagar du alltid på att jag lagar så äcklig mat Beställ en pizza om du nu måste vara så desperat Jag får sova på soffan för du tar upp min dubbelsäng Min flickvän är till salu ändats för hundra spänn Är trött på att du alltid måste ta allt varmvatten Måste dra till en polare för att inte duscha i kallvatten Du kastar alltid bajs på mej så det är därför du får dra Alltid nånting du kan klaga på så du ska ut idag Om du inte lämnar mej snart så blir du anmäld Men först kan du ju få suga min kuk farväl Du ska ut härifrån eller behöver du hjälp Du vet vart dörren sitter och du hittar ut själv Ref: Puss och kram hej då jag vill inte se dej igen Lust att dra härifrån du ska vara ute ikväll Underbart om du går för det är slut nu min vän Du är inte min flickvän så stick nu bitchen Vers3: Nu är det slut och nu är all skit förlorat För jag har inte lust att försörja en liten hora Är trött på din slappa fitta och dina jävla hängbyst Smäll inte i dörren när du går och du kan få en slängkyss Äntligen har du dragit och nu har du flyttat Och jag börjar känna av nån liten känsla av nån lycka Jag hoppas du lever dåligt men att du inte saknar mej För jag lever lyckligt och vill inte ha tillbaka dej Ref: Puss och kram hej då jag vill inte se dej igen Lust att dra härifrån du ska vara ute ikväll Underbart om du går för det är slut nu min vän Du är inte min flickvän så stick nu bitchen Outro: Bara några tankar som jag speglar på pappret Hahaha hoppas ni inte tar illa upp Denna text är inte riktad till någon alls Puss och Kram // Rapdude
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
|