övertändande i efterkännande på övertänkande
Du bleknar som silhuett när jag kliver in som ett underbart solsken// som din skapare straffar jag dig med total afasi & avbrutet skenben// Dina självförnedrande texter läggs endast i självändamål, jävla pina// Lämnar dig sen lämnlästad som ett snesteg på en synlig landmina// med explosiv attityd droppar jag bomben som USA över Hiroshima// Kammar hem vinsten och börjar inte ens flina, den var ju uppenbar// Har du några frågor så var inte rädd, jag hjälper dig att finna dina svar Jag spolar ner dina metaforer som är likt "nummer två" på toaletten// och intar den nu så självklara rätten som den nya S V U mästaren// fortsätt med din exegetik, medan jag avrättar dig under vår polemik// Jag ristar upp din kropp med en gaffel för att sedan rulla dig i salt// de svider lagom härligt precis överallt, men jag spelar de alltid kallt// Du är oförmögen att göra något bra & relevant som mode-raterna// Och med ditt wannabe snack passar du kanske bättre in i staterna// hoppas du inte känner dig "ringrostig" nu när fisringen har spruckigt// Våldtog dig hårt så bara blodspår finns kvar när du nu har försvunnit// all kritik och inlägg uppskattas! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|