Djävulen - kill you
boom,,bang nu kommer johan, med bomber o granater alla säger this is good shit som du när du får dopp i toan bög, du har bara pojkvän som småkillar rädda för tjejbaciller ta och hållkäft alla p13 som började rimma efter 8 mile filmen kaxa och du kommer bli fängslad som david lane tänder eld på magnus uggla o woops så blev han macy gray din tjej lägger sig direkt när man stöter på henne som spanska fotbollsproffs vill du bli stenhård som mig får du börja på school of rock du är hemlighetsfull som supande nykterister för du gillar inte mus,,,du stoppar din kuk i en kissemisse du får sex,, för om din tjej inte gav dig det vore det ett tjänstefel HAHA,,jag ger dig en hjälpande hand,,,,,ett judogrepp(smack smack) bäst du inte muckar med djävulen,,,din brud säger att hon rasat av cykeln efter vi har juckat i städskrubben du ingen gangster ända gången du snor lakan e på hotelrummet nu orkar jag inte sitta ner och rimma mer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|