Joto - Kärlekslåt [inte klar]
Jag blev jätte emo och började skriva denna... Dock blev jag lite "avtänd" efter första versen. Ska fortsätta senare... Malin Olsson. Du kan mig utaninnan. Om dina tårar rinner bygger jag en damm för dig så att dom slutar rinna. Du finns i mig hela tiden. I mitt huvud, mina tankar. Om mina tankar om dig och Adam fortsatt hade det kunnat sluta illa. Men du är inte sån. Du är trogen. Tack för att du finns, för att om du inte funnits hade jag nog varit under jorden. Du ser under orden. Du vet vad jag syftar på. Under mitt leende är du den enda som kan se hur dåligt jag mår! Men jag mår bättre med dig i tanken. Snart har det gått ett halvår så låt mig få ta dig i handen. och låt mig ge dig en kyss, ge mig några leende blickar.. Jag älskar dig Malin.. Världen älskade och levande flicka. Du skänker mig hopp. Jag skänker dig kärlek. Du är huvudingrediensen i vår relation + en stänk utav närhet. Du är underbar! Mitt underbarn i våran saga. I slutändan, tror jag att du och jag kommer leva lyckliga i alla våra dagar. Skriva gärna vad ni tycker :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|