Johan - Värdelös Battlerap
KOKO som nektergalen och... yes yes y'all alla brudar som tröttnat på äktenskapets eftersmak presenterar vi stolt: "Johan eran livs levande sexleksak" du hänger upp dig, medan jag bränner gummi.. i underliven och du har inte en suck, så känn dig blåst som dumpventiler jag fuckar bitches och slaskmuttor som statsministern och du ser snopen ut som en havsutter med kattansikte jag slår mig ner i kändissoffan Du mot mig är som en mot åtta så känn dig nockad för det händer ofta att du blir "served" som tennisbollar du ber mig kommentera nån text du skrivit, "ja den är jättefin, för att vara skriven av en efterbliven" våghalsad som koltrastar, det kan bara vara djureri inget rent mjöl i påsen som glutenfritt ett underbart underbarn som inte är som du som tar säd i munnen som Gunde Svan jag slår på stort och alla omkommer nej, stort slår på... Tiden är slut nu så La Boule slå i gångången ...Lite sånt man slösar tid på... när man inte har något vettigare att göra.. men nu fick ni alla fall se den här sidan av mig. Lite rim och så.. Peace.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|