Så kan det gå!!
Jag stå här och tänker på framtiden, den närmaste halvtimmen Ska jag träffa en brud som får varenda karl att tappa ansiktet Het som fan, tjejen får mig och undra lever jag Hon står över all vetenskap för hon har inte en enda egenskap Som inte ter sig bra socialt, intelligent, drar listiga skämt Och knappast en av dom brudarna som är villiga jämt Vad är det hon ser i lilla finniga mig? Det kan man undra för jag ser ingenting själv Men nu ska jag inte vara negativ, för jag ska ta vara på stunden Innan jag vaknar ur drömmen, för jag har bytit lakan och kudde Och rakat mitt stubbskägg, så jag är väl förberedd Får hoppas vi kommer bra överrens så jag slipper gö´det själv Ja, ni vet det vanliga som man tröstar sig med När ragget lunkar iväg så är det, det första man gör Jaja nu ska jag sticka, hämta upp blommorna jag har fixat Vända hem igen och vänta in den här underbara flickan Morgonen efter Vaknar upp känner mig dum, så som man ofta gör efter ett knull Går upp och pissar och tänker en stund, är verkligen trött Vill bara lägga mig nu för jag har en bultande huvudvärk Ska dra till sjukhuset för det hände nått hemst För efter sexet berättade hon att och kände sig sämst Pågrund av att vi kört utan skydd och hennes förra kille haft aids!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|