prov på flerstavning/vokalrim
okay tänkte prova på en med flerstavning/vokalrim okay nu ska jag prova på ordentliga rim nästan inga nödrim/ men du vet att jag går på som fan när du sniffar burklim/ tycker inte om familje dissar men du blir spräckt av din pappa/ när du ser mina bars så kanske du borde ta och snabbt backa/ hur jävla svårt ska det egentligen vara förihelvete att fatta? / att jag kommer vinna om du kommer för nära och vill battla/ måste för fan klara åtmistone tio bars till måste nog ta till nödrim/ men jag ger mig inte för rimmen kommer som glödstim/ din mamma såg dig och drömde direkt en hemsk mardröm/ för jag kommer in och din tröja pajar i varenda jävla söm/ äntligen kommit förbi tio bars strecket men nu kommer det svåra/ kommer in ondare än "tecknet" och du kan inget annat göra än att vråla/ du trodde dig bäst när du springer omkring i dina märkeskläder/ men du skulle inte vara någonting utan dina nitar och läder/ aaa kom bara på 14 bars just nu kritik och kommentarer uppskattas maximalt :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|