spades- falska vänner (inga bra flerstavningar)
Vers 1: (ej färdig ordentligt) om nu du tar och tänker nu på alla dina falska vänner, ja dom irriterande myggen/ så är dom riktiga också en tickande bomb som väntar att hugga dig i ryggen/ alla som man trodde att man kunde lita på sviker en i längden/ dom hugger en kniv i din rygg, skiter i och hotar att ringa "bängen"/ fan man vet inte ens längre vilka man kan lita på nu/ falska vänner som man vill glömma, ey du vet vem du är du/ insé snart tar jag livet enbart för att slippa all jävla skit/ jag skriver mina texter, jag är iskall för jag har nått min "mentala-istid"/ jag sitter enbart och väntar för snart så kommer säkert nästa strid/ fattar inte hur du kunde göra som du gjorde/ fan jag vill att allt ska vara som det borde/ REF: falska vänner nej dom är ingenting att ha/ pallar inte med allt skitsnack jag tar mitt liv idah/ vill bara bort så att allting börjar kännas bra/ för falska vänner nej dom är ingenting att ha/ beroende på kritik så fortsätter jag jobba på den här tar gärna emot kommentarer om vad som är bra/dåligt peace / spades
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|