Loco Chaos - Ganstarap?.txt
vill ni ha gangstarap så får ni se pipan på min Desert Eagle för jag är uttrycket "tårta på tårta" så kalla mig läckerbiten det är bäst att du har bajshumor nu när du sätts i skiten och av allt du säger är 75% falskt, som allt som pressen skriver visst ät jag jätteliten men den piken är jävligt sliten men jag kommer fortsätta mot toppen som bergsbestigning du är det slut på samma rim så jag ger dig en samarin för att bota värken som jag har gett dig med min slaktarkniv äsch, jag bara snackar skit.. men for fuck sake, lär er detta att om jag vill skulle jag kunna värdesätta min sädesvätska som du aldrig skulle ha råd att betala din fattiglapp, så det blir: en massa slakt och dags för dig att säga nattinatt så kryp till sängs som spädbarn, för jag gör dig knäsvag battla mig? haha, du är blåst som tvärdrag vi leker Nascar, och det här blir ett dumt drag för du står framför min bil när jag trycker på full gas för ni vet att jag är fulländad... som stjärtfixering
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|