första ordentliga diss texten (mot en "polare")
jag pumpar dig som extasy så egentligen vad vill du?/ kom för nära så tar jag ut dig och ditt gäng här och nu/ jag pumpar er i magen så det näst intill blixtrar/ ölmagarna skumpar mitt på dagen, bryter mot lagen när du står och mixtrar/ trodde dig cool när du och 20 andra pers kom och slog ner mig/ men jag kom dagen efter med en stol och slog ner dig/ ingen här omkring pallar längre mycket till för du är så liten att man inte ens ser dig/ jag vet redan nu att du inte har mycket att säga/ men får jag fråga vadfan har hänt med din feja?/ knäcka mig på battle mannen de kommer du inte greja/ för du är ingenting annat än en fitta som drar runt och kaxar/ nej du tar och gittar till ett nytt kvarter så fort du har baxat/ jag kanske inte har tillgång till riktigt tunga vapen/ men jag får dig galen så du tillslut bråkar mot mig och staten/ du springer omkring med din fjolliga lilla morakniv/ kan inte vara lätt att bazza din morsa när hon lever sitt horaliv/ knäcker din nacke enbart för att du baitar nästan alla mina grejer/ tro mig nu förstår du kanske förstår varför du inte får några tjejer/ beroende på kritiken som jag förhoppningsvis kommer få så kanske jag fortsätter jobba på den // spades
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|