Raggningsmisslyckande
Jag sitter i soffan och tar det lugnt ikväll Med en sexig brud som tidigare följt med hem Och som vanligt hoppas jag att hon hamnar under mig För annars var det väldigt onödigt att köpa en dubbelsäng Så jag försöker göra att gott intryck och hämtar vin Och för att spara tid så har jag lite absint att hälla i Blandar drinken och fyller ett glas till max Hittar på en berättelse om mig som är tragisk fast Att jag varit stark och klarat allt bra galant Samt skryter om min tekniska förmåga, jag kan laga allt Ja, en gång lagade jag till och med ett stridsplan Jag är generös också, skänker pengar till minst fem krigsbarn Och att jag senast igår gav hundra spänn til cancerforksning Arbetar frivilligt som ledare i lag med stark sammanhållning Det är planen, jag ska babbla på om skiten Ska vara filosofiskt och snacka lågt om livet Sen ska jag lägga in stöten med att råka ta på ett bröst Fastsom vanligt kommer nog det sluta med ett slag på min pung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|