Redan inspelad, men vill ha lite creds...-Flare
vers1 ey yo ja nu ska jag berätta en story om mitt liv när jag sitter här med pennan för ta ett större kliv klivet mot ett bättre liv en strid mot ljusets tid frid i lugn och rå för i slottet ja vill bo utan sunt förnuft så kan detta bliva tufft för en lust för en dröm för en skapelse av luft jag har ett ganska bra liv ja ett ganska bra driv allt som jag klarat av har vandrat flera mil jag chillar ner med en cigg en helt vanlig marlboro light en fight jag har vunnit denna texten ska bli tait under dessa rader gömmer sig en lycka en lycka ni kan tycka jag e liten ni kan stycka har saknat mina vänner alla mina kära vänner saknaden har varit stor en sorg som jag känner justerat mina tankar tänkt och vänt mig om som i tidens minnen allt helvete kommer som reff en lust om en dröm i min sjukt sköna sömn som en glömd ljusglimt i min fett sköna sömn blodiga tårar faller ner från kind i en vind utan luft krossat mitt skinn en lust om en dröm i min sjukt sköna sömn som en glömd ljusglimt i min fett sköna sömn helvetet det jävlas orden borde hävas hävas i en papperskorg borde kanske säras vers2 nedstämd och ledsen stämmer denna text i skon där det klämmer visas som respekt ensam och lämnad känner mig färländad förländad i tomhet känner mig bländad har letat överallt hittar inget ingenstans uppochner nerochupp det går ju som en dans sympati Ironi präglar mitt vardagsliv tragedi är fenomenet som jag lever i känslan för ensamhet tar över mer och mer ingen ser det jag ser en man som inte ler det finns fler i mitt liv som inte mår bra ni kan dra de som inte oss vill ha blinkar in i fantasin upptäcker en värld jag sökte i besvär där jag fick uppleva misär för jag har öppnat vägen för en ny fantasi fantasin om ett liv där hjärtat får bli reff en lust om en dröm i min sjukt sköna sömn som en glömd ljusglimt i min fett sköna sömn blodiga tårar faller ner från kind i en vind utan luft krossat mitt skin en lust om en dröm i min sjukt sköna sömn som en glömd ljusglimt i min fett sköna sömn helvetet det jävlas orden borde hävas hävas i en papperskorg detta blir ju fränast vers3 en framtid utan ljus ja helt utan ljus dagen den är kommen med en drog utan rus allt som jag talar om är sanningen som helt utan varning kommer som en bomb en bomb i mitt hjärta som orsakar smärta lever i en mardröm denna texten kommer lätta på trycket för i stycket handlar om ett tycke tycket om ett bättre liv som handlar om rätt mycke springer genom öppen låga handlar om att våga att sätta sig i frihet för det handlar om förmåga förmågan om den opinion å regulär position en optimal position i livets situation alla lever i misär när jag leker resenär resenär till himelen upptäcker en ny värld att flytta upp till himelen är gjort på en sekund för att flytta upp till gud är att hitta hem Fett keffa Rim jag vet...4:de låten jag spelat in så vad hade ni förväntat er egentligen... Men säg vad ni tycker...NIce...PZ
En sak är säker EY nu vet vi vad är kunskap/ Vi lärde oss en viktig sak att knarket var ett dumt val/ Peace
|