MR_noodle/ När alla Andra sover
När alla andra sover ...när alla andra sussar...väntar jag på att något ska hända... nära alla andra slaggar... ser jag på min spegelbild... vers.1 ... när alla andra sover sitter jag uppe och stirrar jag blint på teven eller sitter vid min pc med något drickbart precis bredvid pringles dip och nån EP som jag lyssnar igenom få bli den böljande nattens behållning som jag kryssar igenom ingen hör mig och jag hör ingen annan mina lurar döver ljudet huvudvärken har inte kommit än men molnen lurar över huvet jag reser mig upp och sätter mackan i halsen och tappar balansen snubblar på mattan i hallen och drattar på svanken (i trappan) shhhhhhhit, trots att det är mörkt slår här eld och lågor men bäst att jag håller käft för annars kanske jag väcker någon uhf..efter 80 sit-ups och 50 armhävningar ligger jag utslagen på soffan med hemska kallsvettningar tar en snus till och rör om igen i kaffekoppen det är katastrof jag kommer sitta uppe natten lång, det är med tristessfyllda nätter jag kan sammanfatta åren för det är jag som är vaken uppe när alla andra sover refr.*2 när alla andra sover sitter jag vaken och tänker när alla andra sover det känns som om barsen blir stängsel när alla andra sover när alla andra sover vers.2 när alla andra sover sitter jag lugn och tänker i min lejonkula försöker skriva smarta saker men i själva verket är det nog bara mig jag lurar blickar runt bland smutsdisk och papperslappar tiden flyger förbi mig vet inte vilken dag det är har tappat bort min almenacka jag är en mother fucking sladdertacka, palla slagga jag ska ligga här tills jag ruttnar likt en gammal palsternacka jag faller jävligt tungt men reser mig upp starkare jag har ett destruktivt levnadsett och beter mig som en knarkare du ser ryggen på mig än vilket håll jag vänder mig och så som du beter dig kommer jag aldrig låtsas som jag känner dig likt hemmingway har hatten på sniskan in i det sista kommer rappa in i döden tills dom spikar igen kistan jag går i cirklar men livet har en brant jag har ett litet sagoland där jag är uppe natten lång och biter på mina nagelband oavsett om du sover eller har fest med vännerna sitter jag uppe till solen strålar igenom persiennerna refr.*2 när alla andra sover sitter jag vaken och tänker när alla andra sover det känns som om barsen blir stängsel när alla andra sover när alla andra sover
http://www.myspace.com/noodlestyle
|